- Meddelanden
- 1 551
- Mottagna reaktioner
- 995
- Poäng
- 787
Stämmer då går det ner mycketvill man se förändring annars så är det bäst betaLa ner på utnyttjade krediter!
Precis, det är det överlägset mest effektiva för drastiska förbättringar. Förfrågningar som försvinner ger ju oftast tiondelar (även om det ju kan bli stor skillnad översikt om man har många från början). Har man hög andel använda krediter kan man ju i princip gå från 20 till 2 procent över en natt (eller snarare en mpnadsuppdstering) med en rejäl inbetalning. Nu har man ju inte alltid möjlighet till det, men för mig har det flera gånger varit helt avgörande för mig att jag har lånat upp mig utanför UC och betalat ner synliga där för att få bra samlingslån och kunna betala tillbaka "kortlånet". Så det brukar jag främst tipsa om att försöka göra om det finns utrymme i Bisnode osv

Sjönk 0.3% denna gång en ff försvann med. På torsdag förvsvinner en till. Hoppas verkligen på 0.3% då oxå så jag hamnar på 0.8% vilket är ”mycket bra”!!! Skulle va så skönt för efter denna ff äre dags söka samlingslån äntligen.