Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Hela landet är på väg ner i skitrännan.
Tragiskt från att en gång vara ett fantastiskt land.
Överger detta skeppet så fort skulderna är borta.

Sitter i skrivande stund och väntar på tåget, sen 58 minuter hittills. Tydligen finns det ingen som kan köra tåget. Ett tåg som är HELT knökfullt folk står på varandra. (Kastrup-Göteborg)

Det är flera krediter som står kvar i tre månader efter att man avslutat dem. Mitt Santanderkort bland annat, samt Northmill. Santander svarade när jag frågade att det var tre månader som gällde efter avslutad kredit.

När man gör en ansökan så finns det en spalt i upplysningen för lån och krediter som heter "sammanfattning aktuellt YYYY-MM-DD" med stämplat datum dagen innan ansökan.
Dessa siffror skiljer sig från de inrapporterade vid slutet på månaden innan.
Vad är det som bankerna egentligen ser?
Är ganska stor skillnad tänker jag, om det är 50%(aktuellt) nyttjandegrad mot 15%(30.6).

En ff försvann idag men ingen förändring i %. Kan det ha bakats in i gårdagens uppdatering?

En ff försvann idag men ingen förändring i %. Kan det ha bakats in i gårdagens uppdatering?
Oklart. Men ofta förändras betyget när själva ff försvinner. Sen beror de lite på hur många man har :)

Oklart. Men ofta förändras betyget när själva ff försvinner. Sen beror de lite på hur många man har :)
Då kanske den försvinner först imorgon? Den är tagen 22/7-2021 och jag har 16 ff kvar utan den.

Då kanske den försvinner först imorgon? Den är tagen 22/7-2021 och jag har 16 ff kvar utan den.
Den ska försvinna idag, dock brukar betyget ändra sig när förfrågningarna hamnar runt 5-6 stycken. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp