Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Men brukar det inte alltid va så att så länge man avslutar innan den sista så uppdateras det till nästa månad?
sorry, jag som har solsting :D
men står den som avslutad? för på Min UC så ligger ju gamla lån och krediter kvar i ett år efter att don ör avslutade, dom syns då bara för dig själv men inte för andra som tar en kreditupplysning på dig

sorry, jag som har solsting :D
men står den som avslutad? för på Min UC så ligger ju gamla lån och krediter kvar i ett år efter att don ör avslutade, dom syns då bara för dig själv men inte för andra som tar en kreditupplysning på dig
Haha ingen fara, nej den står inte som avlustade utan står att jag fortfarande har 29.143kr i utnyttjad kredit.

Jag ringde också och fick samma svar men hon jag pratade med var extremt osäker. Det påverkade som tur var inte min låneansökan för det blev rätt där ändå
Okej så det är bara själva hemsidan som visar fel data men själva upplysningen som togs var korrekt?

skönt att höra!

Det är så jävla skrämmande att folks livsbeslut baseras på en såhär usel tjänst/vara/produkt som UC är.

Folk ska gå och köpa en kåk för 10 miljoner och bankens "upplysning" är felaktig av diverse skäl.

Helt jävla skrämmande men antar att det följer all annan haveri i bananrepubliken Sverige.

Samma här, allt från Northmill finns kvar.
Helt sjukt, har valt att släppa betalningar till lumify och liknande krediter för att jag skulle ha hoppet om ett samlingslån och tänkte vänta på att den här krediten försvinner så skulle jag söka, nu får jag bråka med dom för att dom ska ta bort krediten. Uc säger att northmill inte har meddelat att krediten är avslutat eller betald. sorry för stavfel bara så förbannad och stressad.

Det är så jävla skrämmande att folks livsbeslut baseras på en såhär usel tjänst/vara/produkt som UC är.

Folk ska gå och köpa en kåk för 10 miljoner och bankens "upplysning" är felaktig av diverse skäl.

Helt jävla skrämmande men antar att det följer all annan haveri i bananrepubliken Sverige.
Hela landet är på väg ner i skitrännan.
Tragiskt från att en gång vara ett fantastiskt land.
Överger detta skeppet så fort skulderna är borta.

Helt sjukt, har valt att släppa betalningar till lumify och liknande krediter för att jag skulle ha hoppet om ett samlingslån och tänkte vänta på att den här krediten försvinner så skulle jag söka, nu får jag bråka med dom för att dom ska ta bort krediten. Uc säger att northmill inte har meddelat att krediten är avslutat eller betald. sorry för stavfel bara så förbannad och stressad.
Men du har alltså betalat den helt? Då är det illa.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp