Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Om det skulle bli en uppdatering inatt är det värt att söka eller borde man vänta till på måndag? :)

Ingen uppdatering för mig iallafall

Har blivit av med en av 6 förfrågningar, betyget har inte ändrats ån kommer det göra det under dagen? Är det värt o söka samlingslån med 5ff 2,4% risk ?

Har blivit av med en av 6 förfrågningar, betyget har inte ändrats ån kommer det göra det under dagen? Är det värt o söka samlingslån med 5ff 2,4% risk ?
Samma för mig stått still på 3.7% trots jag förlorat flera ff senaste 2 månaderna haha… mysterium det där med uc.

om det är värt söka är svårt svara på. Du måste skriva förutsättningar. Inkomst? Hur många lån har du? Hur mycket ska du söka?

Så jävla less på det där minuc! Ska dom ta betalt kan väl åtminstone skiten funka. Får hålla på 4 gånger för att ens logga in. Dessutom har dom tagit bort så man kan se Sina senaste ff det enda som var bra….nästa månad när jag samlat lånen ska jag säga upp skiten.

mvh upprörd sur gubbe

Så jävla less på det där minuc! Ska dom ta betalt kan väl åtminstone skiten funka. Får hålla på 4 gånger för att ens logga in. Dessutom har dom tagit bort så man kan se Sina senaste ff det enda som var bra….nästa månad när jag samlat lånen ska jag säga upp skiten.

mvh upprörd sur gubbe
Jag sa upp skiten nu i Juli, ja skrev de ner jag behövde veta från UC på ett excel ark på datorn. Kan kolla fram till 1 augusti sen försvinner det, Kreddy funkar lika bra om man vill följa betyget. Även om det är en liten fördröjning så är de fan inte värt 49 spänn i månaden på en tjänst som inte fungerar.

Jag sa upp skiten nu i Juli, ja skrev de ner jag behövde veta från UC på ett excel ark på datorn. Kan kolla fram till 1 augusti sen försvinner det, Kreddy funkar lika bra om man vill följa betyget. Även om det är en liten fördröjning så är de fan inte värt 49 spänn i månaden på en tjänst som inte fungerar.
Ja dö lack är jag. Undrar varför dom ens tar betalt. När
Dom inte kan ha en fungerande sida. Samt tar bort funktioner. Jävla gamar… får hålla på 4 gånger med bank id för koma in varje gång haha

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp