Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Min uppdaterades ifrån 22% då resurs var kategoriserat som kreditkort felaktigt och ändrat till blanco till 5,24% med 11 ff och 406k inkomst och 638k synlig uc.

bil på dnbfinans på 203k
Resurs blanco 266k
Qliro 6k

men ändå bara 5,24% i betyg och ff mindre bra?
Men ganska stor sänkning

Men nu är den 22% igen.. hela tiden buggar uc?? Detta ska fan anmälas till intergritetmyndigheten fyfan vad arg jag blir vad är det för system som hanterar folks ekonomi

Men nu är den 22% igen.. hela tiden buggar uc?? Detta ska fan anmälas till intergritetmyndigheten fyfan vad arg jag blir vad är det för system som hanterar folks ekonomi
Så brukar det hålla på samma dag det uppdateras

Mitt har uppdaterats, dock blev det inte jättestor förändring trots att 1 milj åkte in på bolånet istället..
Mitt remember lån stat kvar som 490’ av 490’ tusen trots inbetalt. Det har försvunnit från blanco men det står inte avslutat under just själva lånet..
Påverkar det betyget tror ni ändå?

Jag har haft 3 i betyg i 6 veckor.. Ingenting har hänt på uc under dom veckorna. Nu fick jag 4,5.. Hur fan kan gå upp bara så där?

Påverkar inkasso något kreditvärdighet? Vad är de värsta med inkasso?
Nej. Det syns inte på din UC eller liknande. De värsta är väl om de inte beviljar betalplaner man har råd med :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp