Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Nu har 2 ff försvunnit och detta är andra månaden ingenting händer med mitt kreditbetyg? Alltså jag har alltid haft problem med mitt betyg vad f** är detta.. blir så sur! Här är man motiverad till att fixa ditt betyg och inte ansöka något, höjer sin inkomst,avslutar sina krediter och ändå är betyget densamma?
Hur många ff har du kvar nu? Har du väldigt många så påverkar det kanske inte för du kommer ner till en viss nivå.
Tror du kommer se skillnad vid nästa uppdatering däremot pga ändringen du nämnde om krediten.

Hur många ff har du kvar nu? Har du väldigt många så påverkar det kanske inte för du kommer ner till en viss nivå.
Tror du kommer se skillnad vid nästa uppdatering däremot pga ändringen du nämnde om krediten.
Nu har 12 st ff och jag tror också att det kommer bli skillnad efter ändring av krediten

Nu har 12 st ff och jag tror också att det kommer bli skillnad efter ändring av krediten
Du behöver troligtvis komma under 10 ff sedan kommer du märka störra hopp när dom går ut.

Ansökte om kreditkort hos Swedbank och blev beviljad men mitt betyg sköt upp till 28% :eek::facejoy: men på upplysningskopian så står det risk 7,3% :axelryck:

Yes
Hade vid ansökan 18,4% pga avslutat kreditkort hos Resurs som de ändrade till kredit då gick betyget från 7,8% till 19%. Efter ansökan sköt det upp till 28%
Va bra för dig att det blev godkänd. Trodde aldrig att man skulle kunna bli beviljat hos Swedbank med 18,4% i score.

Va bra för dig att det blev godkänd. Trodde aldrig att man skulle kunna bli beviljat hos Swedbank med 18,4% i score.
Trodde inte det heller, har dock varit kund hos dem i närmare 15 år så det kan ha spelat in. De har troligen full koll på min ekonomi, efteråt blev jag kontaktad för att diskutera sparande :facejoy: har idag sparande på 4 olika ställen men ej på Swedbank

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp