Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Det handlar om att du hamnar i en annan gruppering när du ökat inkomsten och i den gruppen får du då högre risk för du kanske har mer lån / förfrågningar / betalningsanmärkningar jämfört med andra i samma grupp :)
Okej, tack! Jag har 15 ff varav 4 st försvinner nu i april och 5 st 4 maj. Inga betalningsanmärkningar osv. Kommer detta förbättras mina ff försvinner samt northmill updateras som avslutad?

Okej, tack! Jag har 15 ff varav 4 st försvinner nu i april och 5 st 4 maj. Inga betalningsanmärkningar osv. Kommer detta förbättras mina ff försvinner samt northmill updateras som avslutad?
Det kommer det absolut att göra. Betyget brukar göra skillnad när förfrågningarna hamnar under 6-7 stycken. :) samt att krediten då avslutas.

Underbart gick in nu och såg att inkomsten uppdaterats.

2020. 320k inkomst! 113k överskott. 0 underskott.

2021 311k inkomst! 0 överskott men 48 000 underskott...

va dö nervös betyget skulle påverkas om jag hade underskott...

Men det står fortf på 11.16%

Är det bara inkomst som är uppdaterad för det står fortfarande feb som senaste på mina lån o krediter.
I vilket fall gick jag från 11,1 till 9,5 vilket är positivt.
Jag tog bort 1 lån och en kredit förra månaden och 1 ff löper ut i början av maj.

Är det bara inkomst som är uppdaterad för det står fortfarande feb som senaste på mina lån o krediter.
I vilket fall gick jag från 11,1 till 9,5 vilket är positivt.
Jag tog bort 1 lån och en kredit förra månaden och 1 ff löper ut i början av maj.
Bara inkomsten uppdaterad :)

Jag har ett billån som är kredit hos dnb borde inte det vara blanco? Eller blir det kredit då det finns bil som säkerhet?

Alla mina lån vissas som krediter i min uc? Endast 1 lån visas som privat och det är Wasa kredit. När jag ansökte resurs bank då var det ett privatlån utan säkerhet varför visas denna som kredit? Borde inte denna vara blanco? Kan man ringa dom och be dom ändra detta?

Kan det läggas som blanco är det bättre för din score förmodligen. Prova att ring vettja

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp