Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

inkomst uppdaterad, kredit risk gick upp 2%
120 000 mer i inkomst och 5000 mindre underskott, varför…?

Enligt vad jag har läst i forumet så kan de kräva att de kollar konto och neka efter det. Hur många ff och synliga lån har du? Bad har du får inkomst?
Jag menar såklart avida inte Avarda. Är det någon skillnad på hur de är mot kunder? Fick 8% ränta men då med lösenkrav

Ökade inkomsten och underskottet. Gick från 0,76 till 0,57.

Ökat inkomst med 230 000 kr, minskat underskott med 65 000 kr. Betyg förändrats till det sämre med 0,02 % haha, typ oförändrat

Ökat inkomst med 230 000 kr, minskat underskott med 65 000 kr. Betyg förändrats till det sämre med 0,02 % haha, typ oförändrat

Du jämförs med en ny kategori. Dom som tjänar din nya inkomst har kanske mindre belåning än vad dom i din föregående kategori hade.

Alltså blir tokig på UC. Förfrågningar gör verkligen sån sjuk skillnad. Jag har 450 000 i inkomst. 60 000 i krediter. inga anmärkningar men 20ff och det resulterar i ett så ruttet betyg som 20,9%. Fy vad man ångrar ansökningarna

Alltså blir tokig på UC. Förfrågningar gör verkligen sån sjuk skillnad. Jag har 450 000 i inkomst. 60 000 i krediter. inga anmärkningar men 20ff och det resulterar i ett så ruttet betyg som 20,9%. Fy vad man ångrar ansökningarna
Men hur stor utnyttjandegrad har du på dina krediter? Dom ger även väldigt dålig UC.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp