Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Min uc har uppdaterats vad gäller inkomstuppgifter från förra året så jag gick från 6,9 till 4,1. Undrar om det är lönt att söka lån nu eller avvakta till mitten av april om det uppdateras ännu en gång då? Samt så är jag precis utanför läget mindre bra istället för bra, saknas 0,1 i betyg för att rankas som bra.

Får köpa den då har bara mitt kreditbetyg :D men nåt hände inatt för gick från 5,9 till 6,1 även om inkomsten steg med 120 000kr vilket är konstigt att uc risken stiger. Förmodligen för att jag kommer ansöka :D

Min inkomst är uppdaterad hos UC. Gick från 14,1 till 6,5 och då har jag 2 maxade krediter. :D Trodde inte att betyget skulle hoppas så mycket.

Tror ni man ska avvakta till mitten av april och hoppas att det går ner lite till från 4,1 till 4,0 eller tror ni jag vågar söka lån redan nu? Det som uppdateras i mitten av april är ju isåfall inbetalningarna på krediterna som jag har osv.

Tror ni man ska avvakta till mitten av april och hoppas att det går ner lite till från 4,1 till 4,0 eller tror ni jag vågar söka lån redan nu? Det som uppdateras i mitten av april är ju isåfall inbetalningarna på krediterna som jag har osv.
Vänta!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp