Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Har man så många så är det klart bra för betyget att ta bort ganska många. Men att ha 1-2 krediter brukar generellt vara bra för betyget så länge man inte utnyttjar dom för mycket.
För mig var det inte så nu alls. Mitt betyg har bara blivit bättre av att även ta bort dom helt. Under förra sista halvåret hade jag 3 kvar. Nu när jag tog bort den sista så gick det från 11 till 2,8.

När tror vi vi får en (vanlig) uppdatering i april nu då? Blir det i samband med skatteåterbäringen eller senare? Innan / efter påsk?
vad tror experterna ?

14 april gissar jag på för den vanliga uppdateringen.

Senast ändrad:
När tror vi vi får en (vanlig) uppdatering i april nu då? Blir det i samband med skatteåterbäringen eller senare? Innan / efter påsk?
vad tror experterna ?
Brukar inte bli allt i ett, utan deklarationsuppgifter vid ett tillfälle, krediter vid ett annat.

minuc verkar ligga nere. Får 404 felmeddelande.

vad tror experterna ?

Jag fick mitt slutskattebesked idag, så jag antar att UC får uppgifterna om min taxering i morgon.

Kommer inte heller in på uc

Uppdateringen borde ju ske runt 14e om dom inte uppdaterar på röda dagar? Tänker 15e 18e är ju röda dags och 16e 17e är ju helg.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp