Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Förväntade mig ett stort drop men det här var ganska sjukt haha. Sitter tyvär fast med 15ff vilket förstör.

Kommer desvärre att eventuellt chansa och lägga en ansökan idag på Lendo. Nästa försök blir i Juli. Lite orolig över uppdateringen med nya underskottet och 1 till ff vid det här laget gör inte mycket skillnad.

Återkommer.

Senast ändrad:
Jag trodde det skulle stå februari i krediterna men dom har ju ändrat staplarna? Är nu januari istället?

Nu är mitt uppdaterat men betyget är oförändrat såklart.
Vad ruttet det är när nya skuldsaldot på blanco är inne och har ökat men krediten som är inbetald är inte på 0 kr. Men vet det kan dröja en månad till men ändå... Dom är så snabba att få in skuldsaldot men inte ta bort när man betalt in.

Tur det inte påverkar betyget just nu.
Om du kollar så står krediterna från november januari... inann va det ju oktober december sen skulle de nu bli i februari... men nu står det från januari istället? Så kanske blir i mars det syns det med krediterna? Mycket skumt att dom
Ba byte sådär?

Om du kollar så står krediterna från november januari... inann va det ju oktober december sen skulle de nu bli i februari... men nu står det från januari istället? Så kanske blir i mars det syns det med krediterna? Mycket skumt att dom
Ba byte sådär?
Ingen aning. På mig har det stått varje månad rätt länge nu.
Nej, det ska ju stå för januari på uppdatering på lån/krediter eftersom det är därifrån informationen kommer. Inte för innevarande månad. :)
Men 2020 då var det varannan.

Ingen aning. På mig har det stått varje månad rätt länge nu.
Nej, det ska ju stå för januari på uppdatering på lån/krediter eftersom det är därifrån informationen kommer. Inte för innevarande månad. :)
Men 2020 då var det varannan.
slutet av februari har ju inte varit än så det är januari som är nya uppdateringen
Jaha då förstår jag haha. Inann för mig stod det december och oktober t.e.x men nu står det september november januari?

Varför har inte betyget rört på sig, inte ens 0.01%? Amorterat drygt 5k på bolånet och några tusen till på privatlånen. Ingen ny ff och alla gamla har ju blivit en månad äldre. Mitt betyg kommer aldrig bli bra känns det som, allt pga en jävla ff från ett inkassobolag. Gör lite ont att alltid lära sig den hårda vägen.

Varför har inte betyget rört på sig, inte ens 0.01%? Amorterat drygt 5k på bolånet och några tusen till på privatlånen. Ingen ny ff och alla gamla har ju blivit en månad äldre. Mitt betyg kommer aldrig bli bra känns det som, allt pga en jävla ff från ett inkassobolag. Gör lite ont att alltid lära sig den hårda vägen.
Samma för mig. Amorterat extra, löst krediter och blivit av med 7 ff på 2 månader. Har inte rört sig något.

Ba byte sådär?
Vad är det som är skumt? minUC visar ju alltid varannan månad.

Samma här, nere på 6 anmärkningar. 4 stycken borta och även 1 anmärkning som avsåg utmätningsförsök.. betyget rör sig icke.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp