Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Mitt lär inte röra sig nått haha. Bara betalt lägsta på allt så ingen större förändring. Får nöja mig med att ja lyckats koma ner till 13.4%. I november va det 28.7%:fire:

Kommer också ihåg det, var helt sjukt!

Men efter det känns det som att UC inte har 00.00 som uppdatering sedan den kvällen utan man släpper lite uppdateringar åt gången just för att det inte ska ske igen :D
Intressant att höra vad du har upptäckt om UC-uppdateringen, att de släpper lite uppdateringar åt gången? Har du märkt att det görs i omgångar under själva ”uppdaterings-dygnet”? ;)

Intressant att höra vad du har upptäckt om UC-uppdateringen, att de släpper lite uppdateringar åt gången? Har du märkt att det görs i omgångar under själva ”uppdaterings-dygnet”? ;)

Det kan man se i tråden, vissa skriver "Min har uppdaterats" medan vissa andra skriver "ingenting än". Så jag misstänker att dom uppdaterar säg 10% åt gången just för att inte få den typen utav buggar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp