Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Inte alls omöjligt att komma ner under 1! Om krediterna är betalda finns rätt förutsättningar.
Spännande ! Jag har också slutbetalt mina krediter helt. Ska bli spännande och det blir ett bra hopp från 14,8 . Men jag betalade in allt 31/1 så tveksamt om det hinner med i uppdateringen nu under februari. Troligtvis i mars. Men 3-4 % ner hoppas jag på! Som start. Har 11 FF kvar :)

Är det bra att ha 0,5% på UC?
Nackdel är att det är efter en skuldsanering..
Vad är det mer de tittar på?
En del banker tittar inte alls på UC:s riskprognos, så den i sig är ingen garant för att få låna pengar, men 0,5 är helt klart bra. Andra viktiga faktorer är hur mycket du tjänar, hur gammal du är, om du har barn, om du är gift, etc.

Det är kanske inte så smart att börja fundera på om man har bra förutsättningar för att låna pengar direkt efter en avslutad skuldsanering...

Jag tycker inte att det låter så vettigt att fundera på att ta nya lån i samma stund som man är klar med sin skuldsanering. Det tror jag inte att särskilt många andra tycker heller, och klarar man inte av att höra att någon har den åsikten så kanske man inte skall vädra sina intentioner på ett diskussionsforum.
Du tycker inte ens att tänder är ett skäl att ta en avbetalning på?
Du är nog lika väl medveten om hur mycket det kostar att gå dit och speciellt sanera tänder, vilket jag måste göra.
Alternativt är att jag blir tandlös och då kommer jag inte kunna behålla mitt jobb då jag jobbar mot kunder.
Och då lär ju inte min ekonomiska situation bli direkt bättre.

Självklart klarar jag av att höra den. Men delar inte din åsikt, det var den skillnaden.
Så varför är du på det här forumet?

Jag kom hit för att jag sökte information kring hur man lånar pengar med massor av betalningsanmärkningar. Om det ger något slags cred i din värld att man har varit skuldsatt så vet jag faktiskt inte hur många ärenden jag har haft hos Kronofogden, men fler än hundra är det säkert. Det är dock ett tag sedan, men jag tror att jag kommer ihåg hur det var.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp