- Meddelanden
- 2 549
- Mottagna reaktioner
- 2 184
- Poäng
- 1 427
Inte min står Fortf samma summa på alla lånoj redan.
jag gick från 1,1 till 1,5 pga högre nyttjande av krediterna. från 36% till 53%
även Kreddy är uppdaterat![]()

Inte min står Fortf samma summa på alla lånoj redan.
jag gick från 1,1 till 1,5 pga högre nyttjande av krediterna. från 36% till 53%
även Kreddy är uppdaterat![]()

Tappade en förfrågan häromdan och gick från 16.8 till 15.2.
Nu idag från 15.2 till 14.4 utan någon synlig anledning.
Tappar 2 till ff på onsdag och är då nere på 10ff så ska bli intressant att se om det gör något.
Tror det hjälper. För mig hoppa det ner från 34 till 28.7 bara av att 2 st blev 6 mån.Citerar mig själv, idag hoppade jag ner till 12%, märkligt. Får se om något mer händer imorgon när 2 ff försvinner eller om dagens förändring hade med det att göra eftersom det händer imorgon?
Edit: Ah, såg nu att krediterna hade uppdaterats med en mild förbättring. Tidigt denna månad.![]()
Jodå kan stämma. För mig var det en inkasso ff som försvann. Vad var det för ff som försvann för dig?Kan det verkligen stämma. Från 21 till 10% i betyget. Har inte gjort nånting typ. 5ff och hög belåning (3x årsinkomst). Men allt är uppdaterat så känns konstigt.
Försvann den senaste för ca 3 veckor sen och då sjönk betyget med 4%. Men nu när det sjönk med 10% ungefär undrar man ju. Två FF går ut i början på november. Sen har jag bara 3 kvar. Kan ju knappast sjunka jättemycket närmaste tidenJodå kan stämma. För mig var det en inkasso ff som försvann. Vad var det för ff som försvann för dig?