Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Min är också uppdaterad :)
Jag har 2 ff från 13/10-20, visst försvinner dom klockan 00 ikväll? Eller är det imorgon kväll?

Tappade en förfrågan häromdan och gick från 16.8 till 15.2.

Nu idag från 15.2 till 14.4 utan någon synlig anledning.

Tappar 2 till ff på onsdag och är då nere på 10ff så ska bli intressant att se om det gör något.

Citerar mig själv, idag hoppade jag ner till 12%, märkligt. Får se om något mer händer imorgon när 2 ff försvinner eller om dagens förändring hade med det att göra eftersom det händer imorgon?

Edit: Ah, såg nu att krediterna hade uppdaterats med en mild förbättring. Tidigt denna månad. :eek:

Citerar mig själv, idag hoppade jag ner till 12%, märkligt. Får se om något mer händer imorgon när 2 ff försvinner eller om dagens förändring hade med det att göra eftersom det händer imorgon?

Edit: Ah, såg nu att krediterna hade uppdaterats med en mild förbättring. Tidigt denna månad. :eek:
Tror det hjälper. För mig hoppa det ner från 34 till 28.7 bara av att 2 st blev 6 mån.

Kan det verkligen stämma. Från 21 till 10% i betyget. Har inte gjort nånting typ. 5ff och hög belåning (3x årsinkomst). Men allt är uppdaterat så känns konstigt.

För en månad sedan gick jag från 15 till 1,93.... inatt (och ja det är uppdaterad) INGEN förändring.
:-(
Iofs inga större förändingar i nyttjade krediter (ca 50%) men ändock amorterad på lånen....
Nåväl, får se vad som händer nästa månad.

Kan det verkligen stämma. Från 21 till 10% i betyget. Har inte gjort nånting typ. 5ff och hög belåning (3x årsinkomst). Men allt är uppdaterat så känns konstigt.
Jodå kan stämma. För mig var det en inkasso ff som försvann. Vad var det för ff som försvann för dig?

Jodå kan stämma. För mig var det en inkasso ff som försvann. Vad var det för ff som försvann för dig?
Försvann den senaste för ca 3 veckor sen och då sjönk betyget med 4%. Men nu när det sjönk med 10% ungefär undrar man ju. Två FF går ut i början på november. Sen har jag bara 3 kvar. Kan ju knappast sjunka jättemycket närmaste tiden

Inget har hänt med betyget på två månader trots att jag betalar av på mina lån.

En uppdatering : då skall det stå 30.09.21 , konstigt slutbetslade ett lån och nollade denna förra månaden : uppdatering i datum :30.09. 21 står bakom den summan som slutbetalades 27/9 surt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp