Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

årsinkomst 2020 320 000 (annars 340k)
Överskott kapital 122k
Underskott 0
Sammanräknad inkomst 444k

lån beviljat 331k utnyttjat 321k

Antal 6. (Northmill 200k, Northmill kredit 50k, rocker lån 10k, Thorn lån 10k, rocker konto kredit. 40k sen ecster som jag ej visste jag hade sagt upp)

Konto krediten på Northmill utnyttjad till Max på denna uc men försvinner lite nu då jag ammoterat.

förfrågningar senaste 12 mån 13ff.

Inga anmärkningar inget inkasso.

senaste uc va sambla för en månad sen då va snitten på alla förfrågningar 36% vissa 54% HUR FAN KAN DET VA SÅ DÅLIG UC?

kollar Kreddy nu 35.6% har jag i uc........

förra året juni hade jag 0.10% känns så pissigt vill så gärna ha ett bra samlingslån på dom synliga krediterna då jag fått nästan alla snabb lån betalda nyss...

Hur kan jag ha så hög dålig uc med denna inkomst? Läser om folk som har dubbla mina ff och ännu mindre i inkomst osv men dom har 3 gånger bättre uc en mig.

så less på uc och hur det funkar med allt datoriserat. Så ledsen arg och förrvirrad...

Många förfrågningar, maxat kreditkort + nästan 100% belåning gentemot inkomst.

Många förfrågningar, maxat kreditkort + nästan 100% belåning gentemot inkomst.
Så om alla ff försvinner och jag betlar av kreditkorten som jag gör nu så kommer det sjunka tror du? Är ba Northmill krediten som går under kreditkort. Det andra går under privatlån.

Nu ligger dock krediten på 49500 när Max är 50200. Tror du det kommer ändra nått när Kreddy uppdateras ?

Om den är nyttjad till 97% 98% eller 99% spelar absolut bara marginell rol. Du måste ner under 30.000 och minska dina förfrågningar rejält.

Om den är nyttjad till 97% 98% eller 99% spelar absolut bara marginell rol. Du måste ner under 30.000 och minska dina förfrågningar rejält.
Okej :) ja det är vad det är. Har en låneförmedlare från rocker som ringer 6/10 som Kankse kunde fixa samlingslån trots ucn är
Som den är. Ba hålla tummarna för det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp