Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

En förfrågan försvinner samma dygn den fyllt 1år och en dag, vid midnatt.

I början av 2000talet vill jag minnas att upplysningarna låg i 3 år..

Hej, har 5.14 i kreditbetyg. Någon som vet när bankerna godkänner ett bolånelöfte?

tänker låna inom vad amorteringskravet osv tillåter.

Hej, har 5.14 i kreditbetyg. Någon som vet när bankerna godkänner ett bolånelöfte?

tänker låna inom vad amorteringskravet osv tillåter.

Sbab har jag för mig hade en gräns på 5

I SEB's kreditupplysningar verkar inte kreditbetyget vara en faktor skulle jag säga då den inte syns i omfrågandekopior, varken nyupplägg av bolån/höjning samt vid blancolån i de kreditupplysningar de tagit på mig och min partner senaste tiden. Kan tänka mig att de har egen scoringmodell eller så

Senast fredag nästa vecka.

Men tippar att det sker redan på torsdagen den 16:e!

Jag märker att gamla förfrågningar gör kreditbetyget bättre efter 6 månader. Men är det någon som vet om det sker på dagen eller runt det datumet för 6 månader sen man har uc ifrån? Har gamla förfrågningar som snart är 6 månader gamla men betyget sänktes redan i helgen. Någon som har kunskap om det?

Jag märker att gamla förfrågningar gör kreditbetyget bättre efter 6 månader. Men är det någon som vet om det sker på dagen eller runt det datumet för 6 månader sen man har uc ifrån? Har gamla förfrågningar som snart är 6 månader gamla men betyget sänktes redan i helgen. Någon som har kunskap om det?

Det brukar vara på dagen är jag rätt säker på.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp