Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Alltså! Är inloggad på min uc. När jag uppdaterar sidan får jag ibland 1 i kreditbetyg och ibland 0.4, vad är det som händer? På samma minut skiftar det alltså??

I kreddy ser jag det lägre dvs 0.4 i risk. Antar det är på väh att stabiliseras..

När skulle man ha betalat av kreditrr senast för att det skulle synas på denna uppdatering?
Denna uppdatering visar hur allt såg ut den 31 Juli. Så för att vissa krediter skulle hinna registreras krävs det ju ett par bankdagar innan så bolaget hinner registrera betalning innan den sista Juli samt att hinna rapportera det till UC :)

Uppenbarligen innan jag gjorde det iaf :p tog ett samlingslån och betalade av 1 mindre lån och alla krediter, men nya lånet syns inte och krediter fortsatt 85 % utnyttjat. Aja spelar ingen större roll, det är september eller oktober jag ska testa ett medlemslån från Nordea.

Denna uppdatering visar hur allt såg ut den 31 Juli. Så för att vissa krediter skulle hinna registreras krävs det ju ett par bankdagar innan så bolaget hinner registrera betalning innan den sista Juli samt att hinna rapportera det till UC :)
Tack då vet jag, då är nästa månad det ser bättre ut

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp