Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Maxade krediter, från 6.5% till 27%, förväntade mig lite bättre men äh.

Inga planer på nya försök till samlingslån förrän i November så ingen större fara men sved ändå. :thinking:

Ferratum har försvunnit från min uc nu.
Den kom för första gången förra månaden men är nu borta igen

Ner från 5.65 till 4.5 efter att ha betalat 2000 på mitt kreditkortslån. Sjukt att det blev sån stor skillnad men kul såklart!

20% nyttjad kredit verkar vara en magisk gräns. Har 50k kredit. Upptill 10k verkar betyget knappt påverkas (0,5 stabilt i flera månader) för att sedan när jag gick upp från 9200 till 11800 så stack betyget från 0,5 till 1.

Är det något fel på UC idag eller? Min gick från 40,6%-8,59%? Enda skillnaden är att Nordea kreditkortet inte är övertrasserat med 200kr. 18 av 20k utnyttjat. Kan det göra så stor skillnad??

Är det något fel på UC idag eller? Min gick från 40,6%-8,59%? Enda skillnaden är att Nordea kreditkortet inte är övertrasserat med 200kr. 18 av 20k utnyttjat. Kan det göra så stor skillnad??

Japp har varit med om liknade kreditkortet gör jätte mycket om man har övertrasserat.

Någon som vet hur pass ungefär man måste lägga in en betalning på typ ett kreditkort för att det ska se nollat ut vid uppdateringen , betalade in 29juni på mitt och kunde se på mina sidor att de fått inbetalningen , men nu när uppdateringen kom idag så låg det över beviljat och stod senaste uppdatering 30 juni , förstår inte riktigt , måste man lägga in de mer än en två dagar innan ? Tacksam för svar

Någon som vet hur pass ungefär man måste lägga in en betalning på typ ett kreditkort för att det ska se nollat ut vid uppdateringen , betalade in 29juni på mitt och kunde se på mina sidor att de fått inbetalningen , men nu när uppdateringen kom idag så låg det över beviljat och stod senaste uppdatering 30 juni , förstår inte riktigt , måste man lägga in de mer än en två dagar innan ? Tacksam för svar
Ska ju hinnas registreras men sen är det säkert några som kollar saldot när räkningen ska ha varit betalad och har ens registrering då kommit in efter det datumet så blir det nog fel där

Det är nog de som hänt mig , skulle varit betalt delbetalning 27de men puttade in hela kreditbeloppet den 29 istället

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp