Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Alltså huuuur är ens detta möjligt. På minuc har jag 5.3 i betyg. Chansade å slängde iväg en ansökan på advisa. = Äckel sambla igår.

Å där visar nu flertalet kopior på kivra från olika banker att mitt betyg ligger på höga 26% :oops:

Nu bryr jag mig inte ett år framåt men det är ju sjukt att deras egna riskuträkning kan skilja så mycket.. Santander är enda banken som hade likadan procent som minuc dvs 5.3

Senast ändrad:
Alltså huuuur är ens detta möjligt. På minuc har jag 5.3 i betyg. Chansade å slängde iväg en ansökan på advisa. = Äckel sambla igår.

Å där visar nu flertalet kopior på kivra från olika banker att mitt betyg ligger på höga 26% :oops:

Nu bryr jag mig inte ett år framåt men det är ju sjukt att deras egna riskuträkning kan skilja så mycket.. Santander är enda banken som hade likadan procent som minuc dvs 5.3

Enligt UC:s kundtjänst är det inget man behöver oroa sig för. Vissa banker väljer innehåll i deras respektive upplysningar och riskprognosen du ser på din UC är den du har att förhålla dig till när det kommer till riskprognosen mellan 0,1-100%. Bankerna är medvetna om detta och 26% som framgår på din upplysningskopia är således inte synonymt med 26% i riskprognos på motsvarande skala.

Mitt UC betyg gick ner från 26.2% till 12.2% idag. Ingen aning varför. Inget har förändrats

Intressant, gick från 0.7 till 0.6 inatt när en ff blev 6 månader. Nu är alla ff förutom en äldre än 6 månader och snart dags för samlingslån

Ska flytta och bli sambo

Är det bättre att ansöka om lån innan eller efter.
Hur mycket påverkar en flytt UC?

Ska flytta och bli sambo

Är det bättre att ansöka om lån innan eller efter.
Hur mycket påverkar en flytt UC?

Är det 1-2 flyttar på ett par år är det ingen fara. Flyttar du 5 gånger på ett år kan det påverka negativt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp