Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Om jag ordnar betalkoll (MicroUC) kommer engagemanget uppdateras juli/aug och undrar om det ser bättre/märkbar skillnad
Om du varken har synliga lån eller krediter på din UC så tycker jag du ska behålla det så, känns som en chansning att skaffa ett engangemang av något slag bara för att sänka din UC.

Har tänkt söka samlingslån i juli. Har 7 ff nu som blir 6 imorgon som blir 5 24/7. Hur stor skillnad tror ni det gör när man går från 6 till 5? Jag vill söka så fort som möjligt och skulle gärna söka redan vid 6 ff.

Äntligen uc på 0,6 ..
Behöver söka samlingslån för att få ner mina räntor

Hej alla!

Nu i juli månad skulle jag gissa på att uppdateringen sker tidigare än vanligt. Förra året skedde uppdatering 10e juli. Jag minns det för det sabbade min ansökan. Så vet ni mer er att er uc kommer bli sämre efter uppdateringen och behöver samlingslån, sök så snart som möjligt.

Jag förstår inte, idag försvann tre förfrågningar och betyget är helt oförändrat? Om man har många ff spelar det då ingen roll när några försvinner?

Jag förstår inte, idag försvann tre förfrågningar och betyget är helt oförändrat? Om man har många ff spelar det då ingen roll när några försvinner?
Nä de brukar inte spela sån stor roll om man har många. Största skillnad vad jag upplevt är när man börjar komma ner mot 6-5 st då ser man förändring.

Hej det 29 juni gick jag från 8 st ff till 3st betyget är dock oförändrat ligger på 2,0% nu.vad tror ni jag kommer hamna på när UC har uppdaterats??
Planen är att söka lån så fort det är uppdaterat

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp