Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Frågor om lån och sånt kanske ni kan ta i relevant tråd så kan vi hålla oss till kreditbetyg i den här.

Från 0.4-0.5 ingen aning om vad som skiljer

Testade att ändra mitt underskott idag, får se om de kommer med i nästa uppdatering i juni, då jag redan fått skattepengarna. Ändrade från 133 till 18 tusen. Då det inte känns trovärdigt att skriva 0?

320 i inkomst. Så om det går igenom tror ni det händer något med uc då? Kommer ha 3 ff kvar isåfall och i augusti blir de 6 månader. Blir spännande och se om ändringen åker med resten av deklarationerna

Testade att ändra mitt underskott idag, får se om de kommer med i nästa uppdatering i juni, då jag redan fått skattepengarna. Ändrade från 133 till 18 tusen. Då det inte känns trovärdigt att skriva 0?

320 i inkomst. Så om det går igenom tror ni det händer något med uc då? Kommer ha 3 ff kvar isåfall och i augusti blir de 6 månader. Blir spännande och se om ändringen åker med resten av deklarationerna

Hur mycket har du i lån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp