Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Så kanske det är, började jobba i september förra året.

Då gissar jag på att du har hittat anledningen där, sen kanske olika aktörer har olika krav, det vet jag inte säkert. Men börjat jobba i september ger ju tyvärr inte så hög inkomst 2020.

Då gissar jag på att du har hittat anledningen där, sen kanske olika aktörer har olika krav, det vet jag inte säkert. Men börjat jobba i september ger ju tyvärr inte så hög inkomst 2020.

Stämmer, men borde man inte kunna få ett lån nånstans? Handlar inte om en stor summa. Jag försöker få tag på 3-4.000

Stämmer, men borde man inte kunna få ett lån nånstans? Handlar inte om en stor summa. Jag försöker få tag på 3-4.000

Isåfall kanske via din egna bank troligen då de kan se att du faktiskt har inkomst. Andra banker ger automatiskt avslag utan att ens prova din ansökan om UC-kopia visar låg/ingen inkomst.

Med en årsinkomst på 142.000kr hur mycket är det troligt att vi kan låna som privatlån som högst? 1ff 6 månader gammal och inga lån eller skulder.

Hade behövs 150.000kr men har inte riktigt koll på om det är realistiskt.

Med en årsinkomst på 142.000kr hur mycket är det troligt att vi kan låna som privatlån som högst? 1ff 6 månader gammal och inga lån eller skulder.

Hade behövs 150.000kr men har inte riktigt koll på om det är realistiskt.

142’ båda åren som syns? 150 ska nog gå.

Det är för liten summa för att det skall vara lönsamt att låna ut, så då lär du få avslag på alla banker oavsett betyg.

Prova något så kallat sms-lån i stället. Dyrt, men där kan du låna 3-4000. UC tar de inte, så betyget spelar ingen roll.

142’ båda åren som syns? 150 ska nog gå.

Året dessförinnan var inkomsten 0kr. Påverkar det mycket? En annan relaterad fråga, ibland brukar bankerna be om komplettering i form av lönespec. Är det bara den senaste lönespecen de brukar vilja se eller är det flera månaders?

Året dessförinnan var inkomsten 0kr. Påverkar det mycket? En annan relaterad fråga, ibland brukar bankerna be om komplettering i form av lönespec. Är det bara den senaste lönespecen de brukar vilja se eller är det flera månaders?

Det kan sätta lite käppar i hjulen. Men testa, ange den bruttolönen du har idag. Vissa banker vill ha 1 lönespec och vissa vill ha 3.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp