Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Buggarna beror nog på att de ska sjösätta nya kreditkollen imorgon. På min UC idag:

Nu är det 1 dag kvar till lanseringen av Nya Kreditkollen! Vill du redan nu ta en titt? Klicka på BETA – Nya Kreditkollen i menyn ovan för att se mer!

Buggarna beror nog på att de ska sjösätta nya kreditkollen imorgon. På min UC idag:

Nu är det 1 dag kvar till lanseringen av Nya Kreditkollen! Vill du redan nu ta en titt? Klicka på BETA – Nya Kreditkollen i menyn ovan för att se mer!

Spännande.

Fast på Februari's uppdatering nu igen.

Fan. Väntade tills jag kunde vara säker på att det Mars-uppdateringen som var angiven innan jag gjorde låneansökan, testade säkert 30 gånger inom spannet på 3 timmar för säkerhetsskull. Nu visar den igen på Februari, på den uppdateringen har jag dock 30.5% och då borde jag väl inte fått något erbjudande alls så de ansökan måste väl ha varit gjord med Mars-uppdateringen ändå? Ingen förfrågan syns på kreditkollen än.

Min har varit stabil hela dagen på senaste uppdatering, mars.
Och det är jag nöjd med, gick från 8.4 till 2.3

Upp till 14,8 shit!
Pga att alla mina avbetalningar som är avslutade inte hann med att uppdateras.
Så nu är jag skyldig 25 % mer totalt i skuld och har massor av med krediter än vad jag faktiskt har.
Hoppas det kommer med i korrigering till nästa månad! Spännande och se hur mkt det droppar!

Någon som fått Kreddy uppdaterad denna månad gällande lån&krediter?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp