Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag är inte riktigt med på förutsättningarna. Har du eller har du inte missbrukad kredit?

Jag är inte riktigt med på förutsättningarna. Har du eller har du inte missbrukad kredit?
Jag har missbrukad kredit sedan augusti 2020 men fick lån beviljat via collector i januari.

Men har ju sänkt mina skulder med 200k av lånet jag fick beviljat, och löst flera blanco och krediter.

Min uc score gick upp till 37% i januari efter 3 FF och jag fick lånet beviljat.
sedan uppdatering idag så har mina totala skulder sjunkit men UC % scoren ökat?

Uppdaterat hos mig gick från 0,59 till 0,19, det jag har gjort är att betala ner kortkrediter till en nyttjandegrad på 5%.

Jag menade inte om man sparar på ett vanligt sparkonto. Jag menade om man sparar i aktier. Men jag kanske bara är sjukt nojig.

UC vet inte om att du har aktier eller att du får aktieutdelning, så det är inget de kan upplysa någon om. Något annat som är okänt för UC är om du har fonder eller pengar på banken.

Hej.innan uppdateringen hade jag 11,2% uc. Avslutade 2 lån sen försvann 3 förfrågningar så hr bara 1 förfrågan kvar.Men ändå gick mitt betyd upp till 13,2. Kan det vara nå problem hos uc som förut?

UC vet inte om att du har aktier eller att du får aktieutdelning, så det är inget de kan upplysa någon om. Något annat som är okänt för UC är om du har fonder eller pengar på banken.

Nej, det är jag medveten om. Det jag tänker på är att det kanske kommer reaktioner från borgenärerna som tar en upplysning på mig och ser att jag har överskott av kapital när jag är skuldsatt upp över öronen. Det rimmar liksom illa.

Det handlar inte om vad UC vet eller inte vet, det handlar om dom som ska tolka min UC.

Min oxå uppdaterad nu
Betalat av en synlig kontokredit till 50% men betyget rörde sig inte ens 0,1 neråt hahaha lotteri

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp