Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Tidig uppdatering av uc denna månad. Trots mina sänkningar av lån från förra månaden gick mitt betyg från 0,69% till 0,72%.

Tidig uppdatering av uc denna månad. Trots mina sänkningar av lån från förra månaden gick mitt betyg från 0,69% till 0,72%.

Samma här, gick från 2,5 till 3,1 med exakt samma förutsättningar och sänkningar på lånen. Var inte det jag väntade mig:mad:

Men den vanliga ut uppdateringen är väl inte gjord ännu för jag kan ej se någon ändring på lån eller uc

Hur i helvete kan min UC % öka sedan december?

Hade 24,1% (utan misskött kredit enligt collector 11.45%) och 2 FF
fick lån beviljat på 300k.

Har nu totalt 5 FF - 300k mer i blancolån då gick den upp till 37% - det förväntade jag mig.

Men har nollat 5 synliga blanco lån på runt 100k.
och 5 synliga krediter på 100k.

Hur kan då öka från 37% till 44% när jag betalat av 200k i skulder.

notera att blanco lånet jag fick beviljat i början av januari syntes redan på januari uppdatering och då gick upp till 37%...

Är det bara för jag nollat som den har ökat till 44% och sen sedan under våren kommer den att sjunka raskt då eller?

Edit: 9 synliga blanco lån med i Januaris uppdatering, nu är det endast 3 synliga blanco lån kvar
Edit: 8 synliga krediter med i Januaris uppdatering, nu är det endast 4 synliga krediter kvar.

Uppdaterat här. Från 0.93 till 0.79. Smågrejer bara... men vandringen mot 0.1 har iaf börjat. :)

Nu verkar det vara uppdaterat!

Gick från 13,2 till 7,2 % efter alla uppdateringar då 9 krediter/blanco försvunnit.

Jobbigt när det steg från 4 % till 13% pga två nya FF en genom advidsa och en genom blocket/qasa.

Fint att det har rättat till sig!

Hoppas på ännu bättre efter lördag då 1 FF försvinner då är jag nere på 6 FF igen.

Uppdaterat hos mig med!

Hur i helvete kan min UC % öka sedan december?

Hade 24,1% (utan misskött kredit enligt collector 11.45%) och 2 FF
fick lån beviljat på 300k.

Har nu totalt 5 FF - 300k mer i blancolån då gick den upp till 37% - det förväntade jag mig.

Men har nollat 5 synliga blanco lån på runt 100k.
och 5 synliga krediter på 100k.

Hur kan då öka från 37% till 44% när jag betalat av 200k i skulder.

notera att blanco lånet jag fick beviljat i början av januari syntes redan på januari uppdatering och då gick upp till 37%...

Är det bara för jag nollat som den har ökat till 44% och sen sedan under våren kommer den att sjunka raskt då eller?

Edit: 9 synliga blanco lån med i Januaris uppdatering, nu är det endast 3 synliga blanco lån kvar
Edit: 8 synliga krediter med i Januaris uppdatering, nu är det endast 4 synliga krediter kvar.

@Terry_ kan du förklara detta för mig?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp