Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Förra veckan försvann 1 ff och inatt försvann 1ff , det händer grejer ha tålamod var likadant för mig innan , nu väntar jag på en till ff att försvinna sen söker jag samlingslån som jag väntat så länge

Hej

Har inte kunnat logga in på minuc i några dagar nu. Varken med mobil eller pc. Har någon samma problem?

Haft samma, testade många ggr och funkade 1 av 5 ggr.

Har blivit av med flera anmärkningar samt utmätningsförsök utan att %risken rört på sig....

Samma här som ovanstående! Betyget står still!!! Ligger kvar på 33.7 trots 2 anmärkningar bort mm senaste månaderna!

MEN!! Gjorde en ansökan idag! Och på den fulla usch som togs hade jag 17.7!!!! I betyg!!! Vilket är mycket mer rimligt än att jag skulle stå kvar på 33.7!

kan man ringa ut och fråga vafan det är frågan om?? Varför ändras inget på min uc, men på kopian står ett annat betyg!

Mitt betyg fortsätter rasa neråt fast jag jag väldigt mycket anmärkningar , förra månaden gick det ner 1,5 % .. denna månaden 2,3 % när en förfrågan försvann :) har både anmärkningar och skulder hos kronofogden ändå så rasar det neråt :)

Mitt betyg fortsätter rasa neråt fast jag jag väldigt mycket anmärkningar , förra månaden gick det ner 1,5 % .. denna månaden 2,3 % när en förfrågan försvann :) har både anmärkningar och skulder hos kronofogden ändå så rasar det neråt :)

Bra iaf vad ligger på nu?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp