Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Ja, hoppas :) det är en ren chansning för mig då nästa ff försvinner i slutet av mars och resten av de fyra slutet av maj. Men går det inte så får jag snällt vänta :) ja, de gör du helt rätt i, är det så pass nära så borde du få rätt bra betyg

Sa ju det , ska du söka nu eller ? Bra hoppas du fick till jag e på 8.6

Edit. En ff bort och de sjönk till 8,4

Ja, hoppas :) det är en ren chansning för mig då nästa ff försvinner i slutet av mars och resten av de fyra slutet av maj. Men går det inte så får jag snällt vänta :) ja, de gör du helt rätt i, är det så pass nära så borde du få rätt bra betyg

Edit. En ff bort och de sjönk till 8,4

Nu gick min lite till ner

Bilagor

• Screenshot_20201226-090227_Chrome.jpg
    Screenshot_20201226-090227_Chrome.jpg
    249.5 KB · Visningar: 161
Härligt! Precis det jag har nu!
Sjönk det bara sådär? Eller försvann det en ff med?

Det försvann bara sådär, sen närmar sig 6månader sedan senaste ff jag tog så jag går över 6månader inom någon dag sen försvinner 1ff 2januari och en 9e

Behövde lite Hilton Honors poäng så jag drog iväg en ansökan (givetvis via sambons Amex gold-länk) till Amex Platinum igen. Gick från 0,65 till 0,91 på minuc.se

Godkänd direkt via Amex, får se vilken kreditlina jag får. Kommer enbart spendera 20k så att jag får bonusen på 200.000 poäng som direkt växlas till HHonors.
Smutt, tjejen får även hon 200.000 MR poäng som sedan växlas över till Hilton

Från 47% till 45% under natten, i princip helt utan förklaring. Ingen minskad skuld, ingen förfrågan som försvunnit. Det enda som går att se är att en FF blev 3 månader gammal idag. Har en som blir 6 månader den 1:a så får se om det blir någon liten skillnad då. Har tidigare märkt av vid 6 månader (går ej att bevisa men finns ingen annan förklaring) så vi får se. I februari börjar tåget gå och FF's börjar försvinna på riktigt, 22st försvinner totalt under kommande året så det är en lång resa. Hoppas ha bra UC score nog för att samla allt till hösten. :)

Från 47% till 45% under natten, i princip helt utan förklaring. Ingen minskad skuld, ingen förfrågan som försvunnit. Det enda som går att se är att en FF blev 3 månader gammal idag. Har en som blir 6 månader den 1:a så får se om det blir någon liten skillnad då. Har tidigare märkt av vid 6 månader (går ej att bevisa men finns ingen annan förklaring) så vi får se. I februari börjar tåget gå och FF's börjar försvinna på riktigt, 22st försvinner totalt under kommande året så det är en lång resa. Hoppas ha bra UC score nog för att samla allt till hösten. :)

Tror det handlar om att det gått en viss tid sedan en viss förfrågan osv. Har man så högt UC lär det ske minskningar titt som tätt, om man nu inte tagit alla sina FF på samma dag.

Har 4st FF som blev 6 månader idag och betyget på Kreddy sjunk från 3,1 till 2,7 så visst händer det något när dom blir 6månader har även en FF som försvinner nu i januari så blir spännande å se hur mycket det kommer sjunka

siktar på att gå till banken å belåna huset för att betala av mina blanco lån så hoppas att mitt score är bra nog för dom

När tror ni uc gör en uppdateringen i januari? :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp