Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Hade 0.1 med 0 FF och endast bolån. Tog en UC i november hos Sbab. Fortfarande 0.1 efter uppdateringen.

Hur många kreditgivare har du och hur många aktörer? Fick du några bud sist du sökte med det betyget?

6 synliga krediter för närvarande där en är betalkoll som bara ligger där helt outnyttjad. Tror jag avslutar den i januari i samband med en fet amortering på Avida finans krediten.

Jag har 1 ff från Lendo i början på Augusti. Hade något högre betyg typ 1 eller nått sånt om jag ej missminner mig Fick typ 5 bud då. Bästa räntan 5,9 %

har du nån gång sökt samlingslån med korta mellan rum med det betyget?

tyvärr inget med korta mellanrum med detta betyg. Är otroligt försiktig med betyget nu, dels för vill ha låga räntekostnader och ränteförhandla men sen så för att jag kan vara det också. Tidigare har jag inte kunnat det när jag varit aktiv i mitt missbruk.

Nu har en ff försvunnit och ligger på 5ff nu , för 2 veckor log jag på 14% sen försvann en förra veckan kom ner till 11% och inatt försvann en och jag kom ner till detta har inte haft så lågt på många år... och om 10 dagar försvinner 2ff till ... så kommer jag äntligen söka samlingslån och nåt privat som jag har shet vilket slit och kamp med massa smålån och ränta som jag än har ...

150k synlig
330k inkomst synlig
Just nu 5ff blir 3 ff om 10dagar
Hoppas hoppas jagbkan få nåt om 2-3 veckor när jag ör nere på 3ff

Bilagor

• Screenshot_20201225-074614_Chrome.jpg
    Screenshot_20201225-074614_Chrome.jpg
    242.6 KB · Visningar: 130
Jag gifte mig förra helgen.
Mitt betyg sjönk från 11.6 till 6.1.

Inatt är det dags för en ff att försvinna kommer ha fem kvar som är senast tagen i maj, hoppas att de rör lite på sig från 10.4 till under 10 iallafall hoppas jag på.

Kommer ändå testa tror jag att söka för allt mellan 20- och uppåt kommer göra en stor skillnad.
Fick en löneökning nu i dec med och kommer fortsätta jämnka första halv året.

Går inte denna ff vägen och jag inte får erbjudanden så kommer jag snällt vänta till sista maj och bara ha en ff kvar.

Tror ni de kan hända något med betyget? Har läst lite och de verkar ända lite när de kommer under 6 stycken?

Inatt är det dags för en ff att försvinna kommer ha fem kvar som är senast tagen i maj, hoppas att de rör lite på sig från 10.4 till under 10 iallafall hoppas jag på.

Kommer ändå testa tror jag att söka för allt mellan 20- och uppåt kommer göra en stor skillnad.
Fick en löneökning nu i dec med och kommer fortsätta jämnka första halv året.

Går inte denna ff vägen och jag inte får erbjudanden så kommer jag snällt vänta till sista maj och bara ha en ff kvar.

Tror ni de kan hända något med betyget? Har läst lite och de verkar ända lite när de kommer under 6 stycken?

Om du läste lite längre upp hade jag 6 igår , och inatt försvann en jag log på 11.1% och nu ligger jag på 8.96 efter att en försvann under natten så jag är mer än glad hoppades som du iaf 10 eller precis under .... så jag tror absolut du kommer komma under 10, sen skulle jag med sökt nu men som tur försvinner 2 ff till inom några veckor så jag avvaktar för att få det ännu bättre situation för mig

Om du läste lite längre upp hade jag 6 igår , och inatt försvann en jag log på 11.1% och nu ligger jag på 8.96 efter att en försvann under natten så jag är mer än glad hoppades som du iaf 10 eller precis under .... så jag tror absolut du kommer komma under 10, sen skulle jag med sökt nu men som tur försvinner 2 ff till inom några veckor så jag avvaktar för att få det ännu bättre situation för mig

Ja, hoppas :) det är en ren chansning för mig då nästa ff försvinner i slutet av mars och resten av de fyra slutet av maj. Men går det inte så får jag snällt vänta :) ja, de gör du helt rätt i, är det så pass nära så borde du få rätt bra betyg

Ja, hoppas :) det är en ren chansning för mig då nästa ff försvinner i slutet av mars och resten av de fyra slutet av maj. Men går det inte så får jag snällt vänta :) ja, de gör du helt rätt i, är det så pass nära så borde du få rätt bra betyg

Edit. En ff bort och de sjönk till 8,4

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp