Hur många kreditgivare har du och hur många aktörer? Fick du några bud sist du sökte med det betyget?
har du nån gång sökt samlingslån med korta mellan rum med det betyget?
Vad gör man inte får kreditbetygetJag gifte mig förra helgen.
Mitt betyg sjönk från 11.6 till 6.1.
Inatt är det dags för en ff att försvinna kommer ha fem kvar som är senast tagen i maj, hoppas att de rör lite på sig från 10.4 till under 10 iallafall hoppas jag på.
Kommer ändå testa tror jag att söka för allt mellan 20- och uppåt kommer göra en stor skillnad.
Fick en löneökning nu i dec med och kommer fortsätta jämnka första halv året.
Går inte denna ff vägen och jag inte får erbjudanden så kommer jag snällt vänta till sista maj och bara ha en ff kvar.
Tror ni de kan hända något med betyget? Har läst lite och de verkar ända lite när de kommer under 6 stycken?
Om du läste lite längre upp hade jag 6 igår , och inatt försvann en jag log på 11.1% och nu ligger jag på 8.96 efter att en försvann under natten så jag är mer än glad hoppades som du iaf 10 eller precis under .... så jag tror absolut du kommer komma under 10, sen skulle jag med sökt nu men som tur försvinner 2 ff till inom några veckor så jag avvaktar för att få det ännu bättre situation för mig
det är en ren chansning för mig då nästa ff försvinner i slutet av mars och resten av de fyra slutet av maj. Men går det inte så får jag snällt vänta
ja, de gör du helt rätt i, är det så pass nära så borde du få rätt bra betygOm du läste lite längre upp hade jag 6 igår , och inatt försvann en jag log på 11.1% och nu ligger jag på 8.96 efter att en försvann under natten så jag är mer än glad hoppades som du iaf 10 eller precis under .... så jag tror absolut du kommer komma under 10, sen skulle jag med sökt nu men som tur försvinner 2 ff till inom några veckor så jag avvaktar för att få det ännu bättre situation för mig
det är en ren chansning för mig då nästa ff försvinner i slutet av mars och resten av de fyra slutet av maj. Men går det inte så får jag snällt vänta
ja, de gör du helt rätt i, är det så pass nära så borde du få rätt bra betyg