Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Min kreditRisk har inte ändrats alls på nov månad... ändå har jag blivit av med En anmärkning samt ytterligare en månad till utan skuldsaldo.. 4 månader nu..

Borde sjunkit någon liten % när en anmärkning försvinner?? Inte stå helt still???
Nä det är helt otroligt men det är 23/11 och UC: s uppdatering är fortfarande inte korrekt. Jag ser mina krediter för oktober månad men UC score (0-1000) och kreditrisk/kreditbetyg är fortfarande fel. UC: s tjänster suger verkligen..

Från 18.7 till 15.7 efter en ff försvunnit, tre till försvinner denna vecka. Väldigt spänd på vad de kommer gå ner till då.

Finns det någonstans som man eventuellt kan låna med 10 procent betyg, handlar om ca 100 tusen men kan vara okej med mindre. Balanzia lånade inte ut pga av att jag hade mer lån än vad jag har i årslön.

Från 18.7 till 15.7 efter en ff försvunnit, tre till försvinner denna vecka. Väldigt spänd på vad de kommer gå ner till då.

Finns det någonstans som man eventuellt kan låna med 10 procent betyg, handlar om ca 100 tusen men kan vara okej med mindre. Balanzia lånade inte ut pga av att jag hade mer lån än vad jag har i årslön.
Det är nog väldigt individuellt hur mycket man får låna. Jag hade dock inte försökt med ett betyg på 10, det blir alldeles för dålig ränta. Därtill är det Corona situationen som gör allting extra svårt just nu. Numera får man tänka inte bara på betyget (kreditrisk) utan även antal förfrågningar mm. Vissa kreditgivare är allergiska mot att man har fler än 3-5 ff, och då ska de helst heller inte vara färska.

Det är nog väldigt individuellt hur mycket man får låna. Jag hade dock inte försökt med ett betyg på 10, det blir alldeles för dålig ränta. Därtill är det Corona situationen som gör allting extra svårt just nu. Numera får man tänka inte bara på betyget (kreditrisk) utan även antal förfrågningar mm. Vissa kreditgivare är allergiska mot att man har fler än 3-5 ff, och då ska de helst heller inte vara färska.

Ja, kan tänka mig att de har blivit svårare nu i dessa tider. Kommer ha 6 stycken kvar slutet av november och fem kvar i dec. Och då är den sista ff gjord i maj månad.

Ja, kan tänka mig att de har blivit svårare nu i dessa tider. Kommer ha 6 stycken kvar slutet av november och fem kvar i dec. Och då är den sista ff gjord i maj månad.
I slutet av december försvinner 2ff e nere på 5 , och i januari 3still ff försvinner då har jag 2 kvar senast då tar jag samlingslån

I slutet av december försvinner 2ff e nere på 5 , och i januari 3still ff försvinner då har jag 2 kvar senast då tar jag samlingslån

Hoppas du hittar ett samlingslån, de kan göra qp mycket! Jag får hålla koll på uc score och ska läsa mycket i forumet annars får jag försöka hålla ut till sista mars då är det fyra kvar som försvinner slutet av maj. Och hoppas allt med corona blir bättre :folded::folded::folded:

Hoppas du hittar ett samlingslån, de kan göra qp mycket! Jag får hålla koll på uc score och ska läsa mycket i forumet annars får jag försöka hålla ut till sista mars då är det fyra kvar som försvinner slutet av maj. Och hoppas allt med corona blir bättre :folded::folded::folded:
Hoppas jag med , jag prata med en kundtjänst uc och hon sa att senast i januari kommer det märkas i scoren när jag är nere på 2ff då ska det vara skillnad sade hon... hoppas det stämmer

Hur många ff är okej att ha vid en ansökan? Helst ska det gått 6 månader från den senaste är gjord eller hur är de nu? ^^

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp