Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Inte klart här. Det står oktober men kreditbetyget och UC-score 0-1000 är oförändrat, vilket det absolut inte ska vara med tanke på nytt låno_O

Märkligt senaste dagarna när flera ff försvunnit har mitt gått ner till 9% nu idag efter uppdatering är det 12% hur är det möjligt ?? Jag betar ju av mer skulder för varje månad som går . Aldrig varit med om att betyget gått upp när man inte har nya lån el nya förfrågningar utan tvärtom ??? Vad är det för skämt

Och jag som kämpar järnet för att det ska gå ner så jag kan ta ett samlingsplats och så går det upp 3% utan anledning . Sjukt ju .

Tror det är samma problem som sist mitt betyg gick upp 0.1 och jag har inte gjort något för att påverka detta

Min är med uppdaterat, men inget har ändrats hade väl hoppats på några procent, uc score tabellen står fortfarande på september om de nu har någon betydelse.
Har ändå 30 tusen skillnad i outnyttjade krediter eller vad man ska säga. Och en är avslutad som var på 10 tusen. Men men, de försvinner 5 st för ff slutet av november nu så får hoppas de rör sig lite då :axelryck::folded:

3månader irad exakt samma betyg trots att jag betalar av lånen och försvunnit nån ff , har nån haft samma sålänge går inte upp eller ner npn millimeter

Himla märkligt! Stått helt stilla i två månader nu med 3 ff borta och 10.000 i minskning varje månad sedan juni i totala skulder

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp