- Meddelanden
- 734
- Mottagna reaktioner
- 322
- Poäng
- 487
Haha, ja vi gör om det här i morgon, helt klartDet blev UC-vaka utan utdelning denna gången.......Kanske imorgon bitti?

Haha, ja vi gör om det här i morgon, helt klartDet blev UC-vaka utan utdelning denna gången.......Kanske imorgon bitti?

mitt betyg har återigen uppdaterats 5,9 nu, men krediterna är inte uppdaterade. kanske för att flera ff har blivit mindre färska?intressant, undrar varför vi har fått nytt betyg just nu, mitt gick ner från 6,7 till 6,3 idag
Samma här!Inte hos mig heller! Numera väntar jag inte på någonting speciellt men man är ju beroende![]()
Det tror jag också. Du har flera ff som ligger nära varandra i tid men som nu har ”kallnat”. Och dina förfrågningar 2020-05-11 & 2020-05-14 är nu exakt runt ”halvårs-märket”, dvs är 6 mån gamla, så har det i alla fall blivit för mig tidigare.mitt betyg har återigen uppdaterats 5,9 nu, men krediterna är inte uppdaterade. kanske för att flera ff har blivit mindre färska?

Tror för övrigt du kan räkna med att förbättra betyget även runt 15 dec, oavsett om uc-uppdateringen är gjord eller inte, beroende på dina ff 2020-06-15. Det är dessutom inte bara 1 utan 3 st som blir 6 mån samma datum. Måste säga att jag minns att mina egna som blev 6 månader förbättrades rentav någon dag innan de var riktigt 6 mån gamla. Snacka om att det inte är någon exakt vetenskap allt det här med Uc!mitt betyg har återigen uppdaterats 5,9 nu, men krediterna är inte uppdaterade. kanske för att flera ff har blivit mindre färska?