Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Uppdaterat hos mig också, samtliga avslutade lån/krediter är nu borta, står uppdaterat 30 September. Betyget står på exakt samma som det gjorde sedan betyget "gick tillbaka" dagen efter drömbetyget.
Blev alltså ingen förbättring eller försämring trots att totalskulden gick upp 3K. Blir nog kvar över 40% några månader framöver tills förfrågningarna svalnar iallafall. Får se om detta håller sig.
Ja nu kom den med samma siffror som jag fick i tisdags. Gick från 3,01 till 1,23 då jag släckt flera lån och krediter och betalt av. UC score står envist kvar på 592 dock som gör mig lite misstänksam. Betalar man av 50k borde jag väl få åtminstone en poäng eller?? Går från 6 till 5 ff den 27/10 så med lite tur hamnar man kanske under 0,9.
Jag skrev till MinUC och sa att det kändes inte bra att betala för en tjänst som strular så mycket och ifrågasatte om jag verkligen borde betala för denna månad och vips fick jag tillbaka 49:- för oktober. Alltid något. Så ett tips för er som har tjänsten
Min är oxå uppdaterad nu ,,,,en kredit finns inte med o min andra som är slutbetald står fortfarande med en av krediterna är rätt,,,betyget är detsamma
Krediterna är uppdaterade, märkligt dock att jag har samma betyg trots att 2 st ff försvunnit samt att en kredit är avslutad... Jaja, är vell bara gilla läget...