Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Hahahaha jävla clowner dom är alltså.

Kan någon förklara det här uc-scoret mellan 0-1000? Jag har inget bra där, 571 (Augustis siffror), kollar de lika mycket på det som på det andra där man ska ha så nära 0 som möjligt?

Kan någon förklara det här uc-scoret mellan 0-1000? Jag har inget bra där, 571 (Augustis siffror), kollar de lika mycket på det som på det andra där man ska ha så nära 0 som möjligt?

Stora skillnaden mellan USA och Sverige är att UC har tillgång direkt till skatteverkets uppgifter om inkomst och underskott, det har man inte i USA.
I övrigt stämmer denna video väldigt bra överens med hur svenska kreditskalan fungerar.

Stora skillnaden mellan USA och Sverige är att UC har tillgång direkt till skatteverkets uppgifter om inkomst och underskott, det har man inte i USA.
I övrigt stämmer denna video väldigt bra överens med hur svenska kreditskalan fungerar.
Tack, ska kolla den:tummen:

Hahahaha jävla clowner dom är alltså.

Det börjar bli riktigt pinsamt för UC nu. Vad fan håller dom på med. Rulla tillbaka databas och applikation till innan kraschen och kör månadsuppdatering av krediter på samma sätt som gjorts tidigare.

UC är helt otroliga. 22a idag och inget nu heller...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp