Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Js,fortfarande fel och uppdateringen är.borta så nu står det augusti igen. Helt värdelöst.

Skit att jag inte sökte igår med 4,5% i uc istället för mina 14 % jag har idag .Grejen är att jag tror inte det hade gått för en gång förut med uc bugg testade jag och fick ändå avslag så då tänkte jag att det nog inte går igenom ändå

För mig har betyget justerats rätt men det är fortfarande augustis uppgifter om lån och inte septembers. Verkar rätta till sig sakta men säkert.

Som förväntat så har UC backat bandet, min UC har gått från 21-9,5-4,7-21 igen. Får se vad som händer på den ordinarie uppdateringen som borde komma imorgon torsdag. Spännande. ;)

Ja, jag gick från 33 till 1.1 igår men nu upp till 28. Grattis (?) till er som ev nyttjade situationen igår.

Jaha, då var man tillbaka på 3,9 igen, samma som i förrgår. Ni som sökt lån medan UC strulat, tror ni det finns någon risk att det blir problem när uppdateringen är helt klar? Och hur kommer egentligen kreditbetyget se ut NÄSTA månad om man trots allt får igenom ansökan och får ut pengarna?;) Vore väldigt intressant att följa:tummen:

Nu är min på 44% igen och krediterna står som uppdaterade 31 aug , i går stod dom som avslutade.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp