Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Kul....
från 0.4 till 2.4 för att jag avslutat Kreditkoll?

skrev till collector för någon vecka sedan att jag ville avsluta betalkoll. Hade 14000 utnyttjat av 40 000. Ser nu på Kreddy att de tagit ner den till 10 000 men den står ju kvar så nu är ju den en övertrasserad kredit.. suck...

Jag slutbetalade goodcash i augusti, fick 4 Mail att lånet är slutbetala. Fick till och med pengar tillbaka för jag hade betalt för mycket. Nu står de på uc att jag fortfarande har ett lån där på 178kr? (Den har uppdaterats men inte nollats)
Är det något goodcash måste registrera eller ska jag kontakta uc ? :axelryck:

Jag slutbetalade goodcash i augusti, fick 4 Mail att lånet är slutbetala. Fick till och med pengar tillbaka för jag hade betalt för mycket. Nu står de på uc att jag fortfarande har ett lån där på 178kr? (Den har uppdaterats men inte nollats)
Är det något goodcash måste registrera eller ska jag kontakta uc ? :axelryck:

jag hade kontaktat goodcash igen och sen UC men tror inte Uc kan göra ngt

skrev till collector för någon vecka sedan att jag ville avsluta betalkoll. Hade 14000 utnyttjat av 40 000. Ser nu på Kreddy att de tagit ner den till 10 000 men den står ju kvar så nu är ju den en övertrasserad kredit.. suck...

Shit.. Har det blivit så för flera? Jag kommer nämligen avsluta betalkoll denna månad var tanken. Men skriver dom ner den till 10.000 så är det ju ännu värre än att låta den vara kvar.

Så skumt. Gick från 25,9 till 19,2%. Detta trots att cashbuddy kom tillbaka och att min utnyttjadegrad är 99,49%! Inget annat har hänt... Nu fattas det bara att Ferratum börjar rapportera in och pajjar allt.

Från 8,9 till 22. Fattar inte..
Inga nya lån, ff eller något. Däremot högt nyttjade krediter (men var likadant förra månaden).
De övertrasserade är
Swedbank: 10 283 nyttjat av 10 000 beviljat.
EasyCard: 15 599 nyttjat av 15 000 beviljat.
(Dock reglerade, men det hann inte rapporteras).
Även betalkoll står som övertrasserad, men den står som avslutad så de ska ju inte påverka?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp