Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Fr 4,1 till 3,3 efter att Betallkoll och Easycard utöktas till 45 resp 10 tusen. Trodde tvärtom att betyget skulle försämras.

Någon som vet vad det innebär att ens uc betyg inte ändras varken till de bättre eller sämre? Det bara står still på samma som föregående månad

Måste säga att Min UC är nyckfull. Ibland uppdateras den ofta som fan och ibland händer inget. Den uppdaterades två gånger i juli, den allmänna uppdateringen och en gång till när min deklaration för 2019 var klar.
Och nu i augusti så uppdaterades den dagen efter att en FF försvann och igår när en till FF försvann så händer inget varken igår eller idag....... Får se om något händer nästa vecka?

Nästa uppdatering kommer mina skulder sjunka från 652000 till 460000. Hoppas de gör skillnad på betyget.

Nästa uppdatering kommer mina skulder sjunka från 652000 till 460000. Hoppas de gör skillnad på betyget.
Om det är krediter som försvunnit så gör det en stor skillnad, förändringar av blanco påverkar inte så mycket.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp