Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Det är apropå ingenting lite konstigt att inte kreditupplysningar tar med fordonsinnehav..
KNske för att dyrare bilar ofta ligger på lessing/kredit och då syns dom där som en skuld istället för tillgång.
Bilars värde har dessutom kort bäst före.

Det är apropå ingenting lite konstigt att inte kreditupplysningar tar med fordonsinnehav..

Finns vissa som äger 80-90 bilar och köper/säljer flera stycken ibland på daglig basis. Hade kanske varit för mycket att ändra och klydda för upplysningscentralen?
I såfall borde man kanske ha med båtar också och motorcyklar som inte alls sällan kostar och är värda mer än bilar.

Finns vissa som äger 80-90 bilar och köper/säljer flera stycken ibland på daglig basis. Hade kanske varit för mycket att ändra och klydda för upplysningscentralen?
I såfall borde man kanske ha med båtar också och motorcyklar som inte alls sällan kostar och är värda mer än bilar.

Båtar finns ju inte i register på samma sätt, då ska dom vara så stora att dom finns i fartygsregistret.
Fordon som är i trafik utgör ju en kostnad, har man flera så springer det iväg en del.
Även konstigt att inte barn finns med..

Kolla jättenoga..står liten rad med riskprognos..
Hela stycket/rubriken "Kreditomdöme" saknas. Första rubriken är "Allmänna uppgifter".
Den har dessutom inte samma färg som mina gamla, denna är ljusblå istället för ljusbrun och UC verkar ha bytt logo också.

Jag har en ganska ny förfrågan också där det inte finns något om riskprognos

Märkligt..jag har oxå en ny från idag ..loggan är ändrad men ser riskprognosen..

Kan väl vara så enkelt att den frågande inte varit intresserad av någon riskprognos

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp