- Meddelanden
- 43
- Mottagna reaktioner
- 10
- Poäng
- 32
Deras vanliga svar, ”kring den 20:e”Ingen som frågat dem när de uppdaterar ?![]()
Deras vanliga svar, ”kring den 20:e”Ingen som frågat dem när de uppdaterar ?![]()
Gissar på inatt också.Uppdateringen Kommer garanterat innan midsommar, troligtvis imorgon eller på onsdag!
Vill varna för Nordea. Öppnade bankkonto idag (valde bort kortet), ringde innan och frågade för säkerhets skull ifall det skulle tas en FF. Nej fick jag som svar och vad hände? Jo en FF registrerades!!
Borde man ändå inte kunna ringa Nordea och be dom ta bort den? Blev ju ljugen rakt upp i ansiktet och vilseledd.. spelades ju in också har jag för migJa, har också råkat ut för liknande situationer där det påstås att ingen FF ska tas. Och likförbannat har man det registrerat när man kollar någon dag senare. Kundservice är odugliga.
Jag är med gott skäl paranoid fram tills att jag samlat mina lån. Tar varken mobil, försäkring, byter bank eller tar okända fakturor just nu. Kör bara på säkra kort.
Borde man ändå inte kunna ringa Nordea och be dom ta bort den? Blev ju ljugen rakt upp i ansiktet och vilseledd.. spelades ju in också har jag för mig
Jag förstår mig inte på Nordea och deras upplysningar.
Om jag väljer att ta ett bolån/öppna konto/söka Blanco - då borde dom ta EN upplysning och inte tre för fan.