Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

jag har inte fått mitt slutskattebesked än, betyder det att det kommer uppdateras först i augusti för mig? jag brukar få i augusti men förra året fick jag i juni.
min deklaration lämnades in samtidigt som min brors men han fick sitt beslut i måndags, kanske har jag åkt på granskning?

Ingen update än...

Kommer någon ihåg när betyget uppdaterades i april och maj?

Jag vill minnas 14e april, 12e maj och kommer uppdateringen imorgon är det 16e maj. Ska inte säga till 100% att det var 14e april och 12e maj, men är relativt säker.

Gemensamt med dessa är att det är tisdag, vecka 3 in på månaden. (Om det stämmer).

När jag tänker på det så får jag för mig att uppdateringarna sker på tisdagar.

jag ska nog ta 3 UC idag så jag hoppas verkligen inte att dom uppdaterar idag

edit: 3 ansökningar nyss gjorda, hade 0,5% trots 6ff:
1. samlingslån, många offerter, om beviljat halveras räntan (12%->6%) på ett större lån samt får ut en slant extra utöver det.
2. sökte kredit hos Avanza
3. sökte ett kreditkort, beviljad 45000 i kredit (totalt 195.000 på nu 4 olika krediter)

Senast ändrad:
Alltså uc borde skrotas ,,,, var o varannan dag har dem tekniska fel ,,,när jag sökte ett lån för några veckor sedan går uc risken upp direkt ,,,,men som idag när en kredit förfrågan försvann hände absolut ingenting med betyget ,,,,frågade ucs kundtjänst o dem sa att det är inte alltid när en ff försvinner att det ändrar ens betyg,,,vaf*n är det för svar !!@ stäng ner detta lotteri till betygs system

Alltså uc borde skrotas ,,,, var o varannan dag har dem tekniska fel ,,,när jag sökte ett lån för några veckor sedan går uc risken upp direkt ,,,,men som idag när en kredit förfrågan försvann hände absolut ingenting med betyget ,,,,frågade ucs kundtjänst o dem sa att det är inte alltid när en ff försvinner att det ändrar ens betyg,,,vaf*n är det för svar !!@ stäng ner detta lotteri till betygs system
Nä alltså det är galet och det är faktiskt ett helt rötet system. Iaf för de lite mer skuldsatta. Jag har blivit av med 7-8 st FF senaste veckorna och det har hänt absolut noll.

Nä alltså det är galet och det är faktiskt ett helt rötet system. Iaf för de lite mer skuldsatta. Jag har blivit av med 7-8 st FF senaste veckorna och det har hänt absolut noll.

Samma...
6 av 15 försvann i början av månaden, ingen skillnad i score.
4 försvinner imorgon och om det ändå inte hjälper så blir jag upprörd.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp