Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Hej,

har ett kreditbetyg på 0,3%
480 000 i inkomst
1 ff som går ut i juli

jag vill ansöka om ett kreditkort, vad kan jag rimligtvis få i kredit och vilket kort är bäst/lättast att få med hög kredit?

Hej,

har ett kreditbetyg på 0,3%
480 000 i inkomst
1 ff som går ut i juli

jag vill ansöka om ett kreditkort, vad kan jag rimligtvis få i kredit och vilket kort är bäst/lättast att få med hög kredit?
har du inga lån bör du med lätthet få 50k i kredit.
jag mins inte exakt vad jag hade i kreditkort, 230-240k fördelat på olika kort, 3st med 50k något med 40k.

vilket kort som är "bäst" beror ju helt på vad du ska använda kortet till

jag förstår mig inte på UC, jag har nu dragit på mig flera förfrågningar på kort tid, 6 UC totalt sedan i höstas, senaste två månaderna 2 på Lendo och en på Advisa, bör inte mitt betyg bli sämre? jag har dom senaste månaderna legat på runt 0,9 men nu när ett nytt blanco lån syns och efter 2 fr på en vecka så har jag nu 0,5
trots det bara erbjuden skit på Advisa

Kan det bero på att du redan har hög blancobelåning i kombination med att vissa banker automatiskt säger nej med FF i närtid?

Kan det bero på att du redan har hög blancobelåning i kombination med att vissa banker automatiskt säger nej med FF i närtid?
tyvärr så uppdaterades UC tidigt , så 350k syntes istället för gamla 174k
absolut säkert pga flera UC på kort tid, jag är ju inte överbelånad. men hur kan mitt UC betyg bli bättre än innan efter 3 nya ff och ett nytt blanco lån

kreditkortsbelåningen var under 20% förra månaden, denna månad under 4% det skulle vara det i så fall

tyvärr så uppdaterades UC tidigt , så 350k syntes istället för gamla 174k
absolut säkert pga flera UC på kort tid, jag är ju inte överbelånad. men hur kan mitt UC betyg bli bättre än innan efter 3 nya ff och ett nytt blanco lån

kreditkortsbelåningen var under 20% förra månaden, denna månad under 4% det skulle vara det i så fall
Mitt har inte ens uppdaterats än, står på kreddy att nästa uppdatering sker om 3 dagar, kanske står samma för dig?

Mitt har inte ens uppdaterats än, står på kreddy att nästa uppdatering sker om 3 dagar, kanske står samma för dig?
att det står om 3 dagar kan du ignorera, den räknar ner till den 20e, oavsett vilken dag som den verkligen uppdateras.

min Kreddy uppdaterades idag, men UC i sig självt verkar ju ha uppdaterats den 14e då mitt nya blanco var med på den ff/kopia som togs just den 14e då jag sökte senast

att det står om 3 dagar kan du ignorera, den räknar ner till den 20e, oavsett vilken dag som den verkligen uppdateras.

min Kreddy uppdaterades idag, men UC i sig självt verkar ju ha uppdaterats den 14e då mitt nya blanco var med på den ff/kopia som togs just den 14e då jag sökte senast
Kan ju inte ignorera det när varken mitt uc betyg eller kreddy betyg uppdaterats än, står det att det uppdateras om 3 dagar så tar ju jag för givet att det är om just 3 dagar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp