Tack för ett riktigt bra svar!
Det ska jag kika närmare på.
Jag har deklarerat, fått skatteåterbäringen och allt. Går det verkligen fortfarande att ”köpa” bättre underskott?
Och tror du att det är värt det? Jag menar, har ju ändå ett helt ok betyg ändå?
Jag har alltid haft ett ganska högt underskott, det har aldrig varit mindre än 10%, jag har aldrig blivit tillfrågad ang de och jag tror inre de påverkat mina lånchanser så värst mycket...
Bättre betyg borde det bli men hur mycket vet man inteHej,
Jag och min sambo ska gifta oss om några veckor och kom mitt i allt att tänka på min uc.
Hur påverkas den av ett giftemål? Bättre betyg eller sänks den tro?
Någon som vet?
det beror på era förutsättningar och vad ni ska söka.Hej,
Jag och min sambo ska gifta oss om några veckor och kom mitt i allt att tänka på min uc.
Hur påverkas den av ett giftemål? Bättre betyg eller sänks den tro?
Någon som vet?
Har inget med klarna att göra eftersom dom inte rapporterar till uc och dom tar creditsafe. Måste bero på något annatHej! Köpte några grejer på klarna faktura utan att dom tog uc på mig. Mitt kreditbetyg ökade på kreddy från 0.1 till 0.3, var bara 10.000kr som sedan betalades direkt.
Hur lång tid tror ni det tar innan det sjunker igen?
Och varför höjdes det när ingen uc togs?
Har inget med klarna att göra eftersom dom inte rapporterar till uc och dom tar creditsafe. Måste bero på något annat
Konstigt, inget annat har skett förutom detta. Hade 0.1 sen fick jag 0.4 efter jag beställt på faktura sen returnera jag en vara och fick 0.3...