Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Uppdatering:
Jag har 40/50 på betalkoll, gick från 7 till 12% på UC.
Ringde till collector och bad dem avsluta min kredit, vilket hon gjorde med dagens datum. Min kredit är alltså då avslutad, och jag kan inte betala med betalkoll, men betalar av skulden precis som innan.
Detta borde rätta till betyget tills nästa uppdatering hos UC.

Men krediten kommer nog ändå stå kvar ända tills den är helt återbetald va?

ja absolut kommer krediten stå kvar om man inte betala in 40.000 direkt finns ingen chans dom kommer säga oki vi ta bort den.

har ringt till collector kundtjänst angående betalkoll pratat med 4 olika handläggare ingen kände till att detta börjats raportera ens i min uc konstigt mycket. sen min frågan ovan om jag kunde säga upp krediten utan och betala något det kunde man inte heller göra utan man måste betala in hela sin skuld först.

Jag har pratat med kundtjänst och sagt upp min kredit. Fick ett bekräftelsemail på att krediten är uppsagd och att delbetalningsfakturor kommer att skickas ut fram tills att hela skulden är fullbetald.

Nu hänger jag inte med, vissa av er kan säga upp krediten så att den inte syns på UC men ändå sköta betalningarna? Medan några av er måste betala in hela skulden först?

har ringt till collector kundtjänst angående betalkoll pratat med 4 olika handläggare ingen kände till att detta börjats raportera ens i min uc konstigt mycket. sen min frågan ovan om jag kunde säga upp krediten utan och betala något det kunde man inte heller göra utan man måste betala in hela sin skuld först.

Det stämmer som sagt inte, jag har ett kreditkort hos Collector Easyliving som jag har 50.000 kronor kvar att betala på och den försvann ifrån min UC.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp