Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Har ni blivit förvarnade av Collector att Betalkoll skulle rapportera till UC?

De flesta långivare brukar ju informera sina kunder i god tid innan de ska börja rapportera till UC.

De flesta långivare brukar ju informera sina kunder i god tid innan de ska börja rapportera till UC.

Jag har inte hört ett dugg. Dessutom är mitt konto inte tillgängligt på Easycredit, så jag trodde liksom att krediten var helt avslutad.

Ingenting, inte i mailen i alla fall. Kanske de gömt informationen djupt ner på sin hemsida eller så i bästa fall.

Betalkoll kom för mig med. Dock är även dom hos inkasso så det står nyttjat 0/50.000

jag gick från 1,5 till 0,9 såhär i efterhand så ångrar jag att jag inte nollade ett kreditkort då jag hade kunnat göra det till denna uppdatering, har ju tänkt söka lån nu...

Vad är bäst för mitt betyg?
Kreditkort 0/50 000
Betalkoll 38 000/50 000

eller

Kreditkort 19 000/50 000
Betalkoll 19 000/50 000
av egen erfarenhet så ska det vara samma sak, jag har själv legat på 0,3 eller om det var ännu lägre med maxat kreditkort men totalen alla kort sammanräknat var låg

Jag har inte hört ett dugg. Dessutom är mitt konto inte tillgängligt på Easycredit, så jag trodde liksom att krediten var helt avslutad.

I kontakt med Easycredit så påstår de att jag har för många misslyckade inloggningsförsök och därför har mitt konto spärrats, men krediten är aktiv. Den hade inte alls avslutats enligt dem, men jag är 100% säker på att jag har gjort det.

I kontakt med Easycredit så påstår de att jag har för många misslyckade inloggningsförsök och därför har mitt konto spärrats, men krediten är aktiv. Den hade inte alls avslutats enligt dem, men jag är 100% säker på att jag har gjort det.
Du måste ringa in för att avsluta den!

Kan man avsluta betalkoll i förväg och fortsätta betala ner skulden? Har 35/50 tusen utnyttjat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp