Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Nu funkar det igen som sagt och betyget blev lite bättre Woho, även om det bara rörde sig om 0,13% :facejoy:

"Kommande serviceuppdatering 14-15/3 Natten mellan lördag 14/3 och söndag 15/3 pågår serviceuppdateringar av minuc.se. Under uppdateringarna kan du ha problem med att komma in på sidan."

Dom har ju fan problem dagligen numera.

Betyget minskat lite till nu. Även om det är jättelite så är det ju skönt att det rör på sig iallafall och speciellt när inget annat har uppdaterats.

Betyget minskat lite till nu. Även om det är jättelite så är det ju skönt att det rör på sig iallafall och speciellt när inget annat har uppdaterats.

redan minskat innan 15: onde denna månaden? Har en förfrågning försvunnit eller vad?

Någon som vet om banker ser lån/krediter som står som avslutade på min uc? Eller är det bara jag som ser dom när jag loggar in?

Ni som har fått uppdateringen, synd easycredit/credigo. Hur mycket påverkade det?

Uppdateringen sker väl tidigast på måndag?

Mitt uc har inte förändrats på över en månad..fyra förfrågningar har försvunnit men ingen skillnad alls..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp