Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Uppdaterat här med. Gått ifrån 86% i UC till 24% på tre månader!
Alla mina 12 FF går dessutom ut redan i vår.

Uppdaterat här med. Gått ifrån 86% i UC till 24% på tre månader!
Alla mina 12 FF går dessutom ut redan i vår.

Grymt jobbat Terry!! Hoppas mitt betyg också blir bättre nu eller snarast så jag kan ansöka om samlingslån och få en bättre ekonomi

Min sjönk med blyga 0.2 enheter, börjar närma mig 2.0 sträcket nu, ska bli jävligt roligt att se vad som händer nästa månad när min anmärkning försvinner... Om det går upp eller ner...

Jodå den är avslutad, den står som avslutad 30 november men fortfarande 8000 i utnyttjad kredit..

Kollade min uc också. Står belopp på mig också o avslutad. Är de beloppet som du hade före du avslutade krediten. Avslutade krediter står inte med när du gör ansökan. Bara antal krediter de 12 senaste månaderna!

kolla din totala låneskuld

Hör och häpna, mitt betyg har sjunkit till 1,6 nu.

Nu antar jag att det kommer gå sakta här från 1,6 och nedåt. Tidigast söker jag samlingslån när nya inkomst är uppdaterad, men kommer fortf ha 5 ff då. Bästa för mig vore att vänta till sista juli hehe.

Mitt går upp och ner, Ibland när jag kollar ligger det under 1, ibland över 5.. Förstår inte?

Kollade min uc också. Står belopp på mig också o avslutad. Är de beloppet som du hade före du avslutade krediten. Avslutade krediter står inte med när du gör ansökan. Bara antal krediter de 12 senaste månaderna!

kolla din totala låneskuld

Okej, ja det är det beloppet som jag betalade av sist som står kvar. Det jag tänkte var att mitt betyg skulle minska när det beloppet blir noll? Men det är ju avslutat iaf.. Betalade av en annan kredit tidigare där det står utnyttjat Kredit 0kr Avslutad så därför jag tänkte att detta lånet borde stå 0kr på med

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp