Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Uppdaterad för mig!

4.48>0.82!

Lycka om det står kvar under dagen!

Fattar 0 just nu.. Loggade in innan och visade att allt var uppdaterat.. Och när jag loggar in nu så visar det den gamla igen??
Gjorde en ansökan innan, men vilken blev utskickad nu? Den nya 0.82an eller 4.48an?? :confused::confused: Förbannade UC

Ingen uppdatering för mig heller, betalade av resten av hela mitt lån 17 november men står fortfarande kvar på utnyttjad kredit?

Krediterna är uppdaterade men betyget är detsamma som tidigare.

Krediterna är uppdaterade men betyget är detsamma som tidigare.
haha, alltså wtf?
jag loggade in, hade 0,2 i betyg, kollade krediterna, mitt utnyttjande av krediterna hade ökat med 100k, kom på att jag hade ju 0,3 senast, gick tillbaka ut till betyget japp 0,2 men nu är inte längre krediterna uppdaterade, detta med samma inloggning på 10 sekunder

6,6 betyg just nu, 6 ff, 1,432 mkr synliga lån och krediter.

Nästa update har jag nollat ett kreditkort som var maxat till 20k och amorterat extra på BN 5000 kr utöver alla månadsvisa betalningar jag gör.

Hör och häpna, mitt betyg har sjunkit till 1,6 nu.

Mitt dundrade från 1.3 till 1.6, dels pga ett lån, som jag höjde från 125 000 till 160 000. Sen pga en räkning som står som kredit på 1100 kr. Ska betala hela denna månad så förhoppningsvis sjunker betyget igen till nästa månad :)

Gick ner till 1,5 från 1,9 när bolån kom in på uc!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp