Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag har 0,35 som avrundas till 0,4. Så betyget måste vara fler decimaler som inte syns.

Ptja, skulle kunna vara olika avrundningar, en avrundar 0.149 till 0.15 och en till 0.1

Vad har du för inkomst & vad har du i blanco?

Inkomst 420.000, underskott 72000, blanco 530.000. En ff som går ut i april. Tycker det är missvisande att jag har "utmärkt" i UC-betyg med så mkt blanco, men mina lån tillsammans (huslån inräknat) är mindre i storlek än taxeringsvärdet på mitt hus så jag antar att det är den komponenten som skapar betyget.

God Jul alla!
Finns det någon vettig förklaring varför mitt UC sjunkit från 32% till 26% sen uppdateringen? Inget speciellt har hänt.

Avslutade förr förra veckan 2 kreditkort.
Amex Elite beviljad kredit 90.000:-
Amex Platinum beviljad kredit 100.000:-
Sedan avslutade jag även ett SAS MC Premium med 10.000:- idag.
Har 0,7 idag, undra om det går upp eller ner i januari uppdateringen.

Du hade 200.000 i "outnyttjad" kredit innan du avslutade?
Vad har du i övriga blanco?

...Att ha 200.000 "vid kris" borde väl bankerna se som ganska hyggligt?

Jättesvårt att säga, sen tror jag det SAS mc-kortet kommer göra väldigt gott för ditt betyg.

Svårt att säga men håll oss uppdaterade!

Jättesvårt att säga, sen tror jag det SAS mc-kortet kommer göra väldigt gott för ditt betyg.

Vi får se. Kommer inte resa/ha lika stora utlägg i tjänsten 2020 så tycker det är onödigt med över 12.000kr i avgift för 3st kreditkort. Kanske blir ett vanligt Amex Classic.

Yes, postar här när uppdateringen är gjord.

Tror även man ser på möjligheten att 200k är maxade och att det innebär jäkla månadskostnad..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp