Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Man blir ju less på brixo. Skaffade flexkontot 20k. Inrapporterade till uc vilket jag vet mycket väl men enligt dom så är det beviljade beloppet 20k och utnyttjat 20539. Så dom har alltså lagt in uppläggningsavgiften som en övertrassering..

Samma här, betyget gick från 5.5 till 38.8 tack vare dem.

Mitt betyg har förändrats från 7,7 till 5,5! Förvånad blev jag (även fast kreditkorten var mer använda än förra månaden)

Dessutom verkar det vara nå fel nånstans. Det står Brixo 2 (!!) gånger under krediterna (det borde bara stå en) samma summa dessutom

Edit: (Ser nu att ena Brixo står som avslutad)
Säkert för att interkredit har tagit över krediten kontant finans/Brixo ?!

Blir inte riktigt klok på en sak. På MinUC står det riskklass 1,25% och stått så någon månad. Så höjde jag upp min Betalkoll igår och fick en MiniUC-kopia. I den står det riskklass 3,80%. Men överallt på MinUC står det 1,25%. Hur kan detta diffa?

Märkligt hur Kreddy kan va snabbare än UC sjäva, inatt försvann en löst kredit på Kreddy å mitt betyg bättrades fr 2,5 till 2,3 men på min UC har ja fortfarande 2,5 och krediten i fråga syns än. Kreddy uppdateras om 3 dagar står det oxå.. Men bevisligen uppdateras Kreddy oftare.

Hur vet man om en kredit försvunnit?

Såhär. Jag betalade av Euroloan och bad dom avsluta den. Men den syns fortfarande för mig i ett år och den står med på Kreddy som utnyttjad 0 av 5.000...

Hur vet jag om den är avslutad?

Bilagor

• AC980AAC-6D25-40CF-B039-E33D56493384.png
    AC980AAC-6D25-40CF-B039-E33D56493384.png
    119.3 KB · Visningar: 172
Hur vet man om en kredit försvunnit?

Såhär. Jag betalade av Euroloan och bad dom avsluta den. Men den syns fortfarande för mig i ett år och den står med på Kreddy som utnyttjad 0 av 5.000...
Då är den inte avslutad. Hade lite över 10 tusen fr Thorn kvar igår på min Kreddy som jag löst för ca 1, 5 mån sen..inatt försvann alla spår fr Thorn på Kreddy å mitt betyg bättrades till 2,3 fr 2,5.

Försämrades menar du? 2.3 är bättre än 2.5 :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp