Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Hej

Mitt betyg har gått ifrån 11 till 39 utan att några fler lån tagits och antal UC ff har kraftigt sjunkit.
Har under hela året sänkt mina skulder. Blev dock granskad så min deklaration blev inte klar förrens i slutet av september så har ingen deklarerad inkomst 2018 än. Kan det spela in i att betyget försämrats så mycket?

Hej

Mitt betyg har gått ifrån 11 till 39 utan att några fler lån tagits och antal UC ff har kraftigt sjunkit.
Har under hela året sänkt mina skulder. Blev dock granskad så min deklaration blev inte klar förrens i slutet av september så har ingen deklarerad inkomst 2018 än. Kan det spela in i att betyget försämrats så mycket?
Jo så är det nog. Din inkomst är just nu väldigt osäker från Uc-perspektiv. De har just nu bara inkomstuppgifter från 2017 gällande dig.

En ff fyllde idag 6 månader, ner från 1.21 till 1.05
Men nu har jag nått mitt mål redan, jag har fått ett vanligt bolån, nordax är borta! Kämns helt otroligt!

En ff fyllde idag 6 månader, ner från 1.21 till 1.05
Men nu har jag nått mitt mål redan, jag har fått ett vanligt bolån, nordax är borta! Kämns helt otroligt!
Grattis! Får man fråga hur stort lån och till vilken ränta?
Snart dags för mig hoppas jag. Drygt 2 månader bort.

Min UC är fortfarande stabila 0.1 sedan ett halvår.
Har endast bolån, inga andra krediter.

Hej alla!
Min Kreddy kreditbetyg ar 0.6
är detta ett bra betyg?
Jag vill be om ett lån 300k 2ff 0 lån och krediter inkomst 330
Vad tror du?

Mitt betyg har nu sjunkit ner till 0.98 nu tickar de verkligen bara neråt, sån underbar känsla att veta att för första gången på så oerhört många år är allt stabilt :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp