Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

En fråga?
Ska inte uc uppdatera lån och kredit utveckling nu iom månadsskiftet? Jag har löst ett antal lån och krediter med hjälp av samlingslån nu i september, trodde det skulle uppdateras på minuc.se natten som var. Eller uppdateras också det innan den 20:e denna månad?

En fråga?
Ska inte uc uppdatera lån och kredit utveckling nu iom månadsskiftet? Jag har löst ett antal lån och krediter med hjälp av samlingslån nu i september, trodde det skulle uppdateras på minuc.se natten som var. Eller uppdateras också det innan den 20:e denna månad?
Det sker mellan den 13e o 20e.

En fråga?

Japp, innan den 20:e så kommer du att se de på din uc

Hos mig står det still så att det står härliga till.

Här också, känns som de var evigheter sedan de hände någonting öht.
På tisdag försvinner en ff, på lördag samt måndag nästa vecka blir två ff 6 månader. Fan vad jag hoppas att det händer något med betyget då!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp